torstai 20. joulukuuta 2007

Joulutervehdyksiä!

Sain tänään ihanan joulutervehdyksen meidän kahdelta Sunrise Ave tytöltä ja omistajaltaan Heidiltä!!
Tytöt sen kuin kaunistuvat kuva kuvalta, muistan kun molemmat olivat sellaisia pieniä varpaan purija riiviöitä ja nyt ovat kauniita neitejä <3 Kiitos Heidi!!

Tajusin tänään kauhuissani kun siivosin että kaikki mun kissoille ja kasvateille ostetut lahjat lojuu muovipussissa kissojen ruokakaapissa :o Ensin iski paniikki ja sitten itku, ei tän näin pitänyt mennä vaan lahjojen piti olla jo liikenteessä :(( Nyt mulla on muovipussillinen hiiriä ja nameja kaapissa.. voinhan mä ne postittaa joulun jälkeen nautittaviksi ;)

Joulukorttirahat me taas tänä vuonna laitettiin löytöeläin asialle, kortteja voi lähettää sähköisestikkin nykyään joten postimerkkeihin menevät rahat tuli käytettyä hyvään tarkoitukseen!

Muistin myös äsken kauhulla että mulla on kaikki ihan rempallaan tämän hemmetin joulun takia :/ Nutrolle on ilmoittamatta edellisen pentueen pentujen omistajat = Jenni ja pentueen sukutaulu, Jillille Ruotsiin olisi lähdössä ISO kirjekuori täynnä sukutauluja Pawspedsiä varten, en ole soittanut miljoonallekkaan ihmiselle jolle olen luvannut erinäisistä asioista soittaa, pentujen rekkarointi paperit seisoo edelleenkin ilman liitteitä pöydällä (onneksi muksut vasta vajaan 3vko:a) , tulostimeen on ollut mustekasetti varattuna varmaan jo kolmatta viikkoa enkä vieläkään ole saanut sitä haettua.. jeejee ja Siljalle olen edelleen 20e auki Narinan pois nukuttamisesta, senkin laskun löysin kun kaivoin kaappeja ja siivosin tänään... kääk! Tarttee heti joulun jälkeen hipsiä Siljan luo 20euronen kourassa ja hoitaa loputkin asiat taas ajan tasalle, onneksi joulu on VAIN kerran vuodessa!!

Ei kommentteja: