sunnuntai 14. joulukuuta 2008

Rinta rottingilla

Tänään olen fiilistellyt ja katsellut aikaan saannoksiani (on mulla tylsä elämä joo..)

Katselin Saran ottamia kuvia Pinkistä ja pakko myöntää että olen onnistunut sen kohdalla kyllä harvinaisen hyvin. Neiti on todella tasapainoinen naaras enkä ollenkaan ymmärrä mistä se on nuo hienoutensa perinyt.. tai tiedän, suurin kiitos kuuluu "takapiruille" eli Harald-ukille ja Hinku-mummille, Pinkissä on paljon sellaista minkä löydän ukista ja mummista heti.

Sillä on myös kasvateistani parhain pää ottaen huomioon että isällänsä on aivan littana kupoli ja äitinsä naama on hieman lyhyt, Pinkillä sen sijaan on suora profiili ja hieno päälaki joka saisi olla aavistuksen vielä pyöreämpi mutta se on hieno, ainakin minun mielestäni :)

Jotenkin olen nyt jäänyt koukkuun näihin sukutauluihin joista Harald löytyy, Harald jätti upeaa jälkeä taakseen ja suurta kokoa, sen huomaa jo tuosta Nallesta: jätkän tassut on jättikokoa ja siitä tulee iso aivan kuin isästään Tikasta. Olen hyvin kiitollinen ja onnellinen siitä että minulla on nyt 2 kasvatuskissaa joiden takaa tuota kokoa löytyy.. ja vielä onnellisempi siitä että Mysti näyttää myös saavan aikaan reippaan kokoisia lapsia..sen kaikki 7 pentua olivat nimittäin syntymäpainoltaan 100-120g että repikääs siitä :D



Kuvissa Pinkki eli DeLaSoul´s Wham Bam, Osh b

Ei kommentteja: