keskiviikko 4. helmikuuta 2009

Oh happy Days!

Otsikon tavoin voisin sanoa että varsinainen Happy Day on tänään :)

Pieni Emil ilahdutti minua aamun punnituksessa ja näytti 287g painoa puntarista! Go Emil Go :)
Maasta se pienikin ponnistaa!

Sitten minua odotti sähköpostissa Lolan SRK:n rekkari, paperithan lähti eilen kun arvoin että käytänkö vai en, suurin kompastuskivi tuntui olevan minulle itselleni se profiili mutta kyllä vaaka lopulta kääntyi siihen suuntaan että lapsia tehdään! Lola saa hetkisen kuitenkin odottaa vielä koska Lola tulee meille synnyttämään ja ihan en voi vielä sitä tänne ottaa kun tuo Eva mammuli on täällä muksuineen, joten hitaasti hyvä tulee!

Tarkkasilmäisimmät ovat ehkä kotisivuiltani suunnitelmista huomanneet että sinne on ilmestynyt eräs kaunis suklaakonna neito Mystin morsiammeksi ♥
Eli kasvattini India, DeLaSoul´s Taste of India, OSH h tullaan astuttamaan tässä kevään aikana ja saamme taas vasullisen uusia pieniä musikaalisia DeLaSoul´s lapsia :) Pennut syntyvät Indian omassa kotona Tiinan ja Paavon luona. Olen niin iloinen ja onnellinen että minulle tälläinen mahdollisuus avautui ja koskaan en voi kylliksi kiittää Tiinaa ja Paavoa jotka lähtivät tähän projektiin mukaan, KIITOS!! :)

Lisää ilonaiheita löytyy Lahdesta kahden kanelilapsen muodossa! Sisko ja Veli kaneli ovat saaneet aikaan ihan kivat lepattimet ja jos tahti jatkuu tälläisena niin olen taas askeleen lähempänä sen täydellisen kanelin aikaan saannissa :) Noh, en puhu täydellisestä koska sellaista kissaa on vaikea saada mutta tyypiltään parempi kuin yleensä, olen todennut sen ennenkin ja totean uudestaan: kanelien ja kantajien tyyppi on hieman edelleen hakusessa mutta onneksi meitä on jotka yrittävät parhaansa saadakseen tyyppiä ja geenipohjaa paremmaksi. Ihmeitä ei tapahdu yhdessä yössä ja varmasti verta, hikeä ja kyyneitä on vuodatettu ja vuodatetaan jatkossakin :D
Veli ja Sisko kanelilla näyttää myös tällä hetkellä olevan ihan kivat pääkopat ja kaunis väri, lapset ovat toki vasta 3vko:a joten katsellaan millaisia niistä viikkojen aikana kehittyy :)

DeLaSoul´s Taste of India, OSH h

Sisko Kaneli eli DeLaSoul´s CrashBoomBang, OSH o

Sisko kaneli mustan siskonsa ja simsku veljensä kanssa

Ei kommentteja: