keskiviikko 23. tammikuuta 2008

Pentuja, Lapsenlapsia ja suunnitelmia..

Hinkulla on nyt myös lapsenlapsia Ruotsissa, joulun alla syntyi pentue jonka isänä on kasvattimme "Tikka" (DeLaSoul´s Romeo 4 Zeldtrix)... ja lisää on tulossa Tikan omaan kotiin :)
Poika itse on aivan kuin ilmetty isänsä Harald, ISO ja ihana kollin jötkylä <3
Harald on noista meidän luona käyneistä sulhasista ollut se suloisin, se tuli aina heti astumisen jälkeen minun syliin istumaan :) Höpsö poika!

Meidän nykyiset muksut täyttää sunnuntaina 8 viikkoa, hiukan on nopeasti aika mennyt!!
Siellä ne kovasti pistävät sijoituskotia maan tasalle ja mä kauhulla odotan laskua joka seuraa perästä kun pennut muuttavat :D Kaikki on mennyt tähän asti kuin unelma, jaksan edelleen ihmetellä miten pystyi käymään niin hyvä säkä sijoituskodin kanssa että sellaisen unelmakodin löysi!!

Mä ajattelin lähteä Jyväskylän näyttelyyn... ilman kissoja! Pakko päästä jännäämään Unskin ensimmäistä näyttelyä ja päästä hiplaamaan Hannen Velhoa <3 Toinen valkoinen siamilainen johon olen ihastunut, harvinaista mulle kun en valkoisesta oikein tykkää! Mutta siinä on vasta höpö kissa <3

Huomenna pitäisi jaksaa suunnistaa markkinoille töiden jälkeen ja hakea pennuille Animondan vuokia.. työt loppuu klo 16.00 joten JOS vaan jaksan niin keskusta kutsuu, on ollut nuo työt aika mehut vieviä kun on ollut pullojen vaihtoa (yli 200pulloa) ja häkkejähän tulee puhdistettavaksi päivittäin muutamia kymmeniä. niin ja jos joku ei tiedä niin paiskin hommia yliopiston koe-eläinkeskuksella eläintenhoitajana ja välinehuoltajana.. rankkaa hommaa selälle mutta hyvää liikuntaa ;)

Ei kommentteja: