keskiviikko 14. tammikuuta 2009

Nyt meillä vasta pentuja onkin...

Nimittäin Pinkki päätti viime yönä ilahduttaa meitä 8 pennun verran :D
Valitettavasti 2 pennuista ainakin oli kuollut, viimeisestä pennusta minulla ei ole tietoa koska filmi katkesi vaille 7 tänä aamuna kun unimatti tuli noutamaan ja tällä hetkellä sijoituskodissa vedetään unta palloon rankan yön jälkeen :)

7 mennessä oli tieto että elossa 5 pentua: 2 mustaa, 1 simsku ja 2 KANELIA!!!! Sieltä tuli meidän ekat solidit kanelit ♥ Tyttö ja poika ♥ Jännitetään nyt vielä sen verran että onko viimeinenkin tulija kaneli vai joku muu :)

Tyttö kaneli on tietenkin varattu ja toivon että kaikki menee nyt loppuun asti hyvin ja hienosti, poika kaneli on myös alustavasti varattu, toivon kaikille pennuille oikein reipasta elämän alkua ja ihanalle Pinkki mammalle hurjasti jaksamista, tämä oli sitten toinen mun kasvatti joka sai omaa jälkikasvua ♥

Meidän kotona olevat nakit kasvaa, isoin tytön tyllerö oli tänä aamuna jo 120g! Pojista toinen menettää painoaan hitaasti ja se hiukan napsuu että katsotaan nyt miten sen käy.
Eva on omaksunut mamman roolin hienosti mitä nyt yöllä tapeltiin about 7h siitä missä rouva ja rouvan lapset yönsä viettävät, mä menen ensi yöksi suosiolla sohvalle koska takana jo 2 huonosti nukuttua yötä ja mulla alkaa aivot tiitata hiljalleen, siirrelkööt rouva lapsiaan sitten minne haluaa mutta mun on pakko saada nukkua :(

2 kommenttia:

Jalecat's- kissala kirjoitti...

Onnea, sieltä tuli siis sitä mitä on tilattu! :D

Satu kirjoitti...

Onnea kaneleista :) Taidan tietääkin minne yksi menee, jos kaikki sujuu hyvin! Tsemppiä vaan kaikille!