maanantai 1. kesäkuuta 2009

PappaMopo pörisee...

Joo-o... Taitaa TuroPappa pitää mua ihan pilkkanaan... kun kk sitten meillä oli 170e pissa niin nyt oli 112e mahatauti, voitte siis arvata että pappa on täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja vetää evästä napaan täydellä halulla.
Ei silti, minä huolestun pienestäkin asiasta ja mielummin tutkitutan kuin kuittaan asian olan kohautuksella.

Mutta joo, Pappa syö ja siristelee silmiään mulle kun sitä naureskellen katselen, mun oma pappamopedi ♥

Joka tapauksessa pappa ei tule eryyn, siltä ajeltiin jaloista karvat että saatiin tiristettyä verta ja muutenkin, olkoon nyt lomalla ihan kunnolla, myös ISROKkiin pappa ei tule eli nyt ei juhlita :D Isrokkiin tulee vain Nalle, Santtu ja Roopetin, hyvähän tuota Roopeakin on käyttää kun hiljalleen mennään sinne GIPpiä kohti...ehkä joskus ehkä joskus ;)

Bertan luovutus lähenee, tuntuu ihan hassulta ajatella ettei se ole enää meillä ensi viikolla...samalla tuntuu mukavalta kun tietää miten kovasti Hanna sitä odottelee mutta samalla tuntuu aivan kauhealta, siihen on niin tottunut että se on piippaamassa tuossa vieressä ja surisemassa ja pörisemässä, mulla menee taas aikaa ennen kuin olen sitä mieltä että maailma onkin ihan kiva paikka ja pentujen uudet kodit maailman parhaita, noihin vaan kiintyy niin pirusti!

Emilille Bertan lähtö tulee olemaan todella kova paikka, en uskalla edes ajatella että joudutaanko taas Tuhatjalkaan vieraisille kun se lopettaa syömisen ja juomisen ja masentuu aivan täysin. Onhan tuossa tuo Santtu ja Roope mutta ne eivät ole sama asia kuin sisko jonka kainaloon voi käpertyä nukkumaan ja jonka kanssa painellaan perä kanaa pitkin kotia :( (Nyt mulle tulee jo itku joten tää taitaa olla tässä.... )

1 kommentti:

Jalecat's- kissala kirjoitti...

No aattele, viime lokakuusta alkoi meillä härdelli kun Pete alkoi saamaan naikkosia, sitten tuli pentuja ja marraskuussa ja perjantiana lentää viimeiset pesästä..puoli vuotta pentuja ja perjantaina 4 aikuista kissaa..

mahtaa olla hiljaista..liian hiljaista..